Wikia

Plo Koon en Kit Fisto zijn 2 jedi's die goed bevriend zijn.

Kit Fisto en Plo Koon

'Dit wordt een zware dag!' Zegt Plo Koon tegen zijn goede vriend Kit Fisto. De twee vrienden hadden hadden al heel wat Super Batle Droids in elkaar gemept, nu moeten ze Senator Organa bevrijden van General Grievieus. Ze stappen in een Star Destroyer. Ze rammen er het schip van Sith mee. De jedi's zijn in het droid schip gekomen en zijn op zoek naar de senator. 'Kijk uit Plo Koon Droideka's!' zei Kit Fisto, Kijk een lift!' zei Plo Koon. Ze kaatsten de lasers van de Droideka's af met hun Light Sabers. 'Snel doe de deur dicht Kit Fisto!' zegt Plo Koon, Kit Fisto antwoordt daar op: 'Ehhhhh' 'De deuren!' schreeuwt Plo Koon die nog steeds lezers terukkaatst. 'De deuren kunnen niet dicht!' schreeuwt Kit Fisto. 'Ik gebruik de force! Zegt Kit Fisto. Met de force lukt het om de deuren dicht te krijgen en de lift komt gelukkig voor de twee jedi's uit bij de gevangenis waar senator Organa gevangen staat. De jedi's willen net de senator bevrijden als Grievieus op duikt, hij schreeuwt: 'Eerst met langs mij jedi's!' Tats klats zim zam zom, die geluiden horen ze tijdens het zware gevecht. General Grievieus ziet dat hij het gevecht niet kan winnen en trapt Plo Koon in zijn maag tegen de muur. Hierdoor ziet General Grievieus een kans om te vluchten. Hij springt in een vlucht capsule en die vliegt weg. Grievieus is gevlucht maar de missie is geslaagd: senator Organa is gered!

EINDE

Schrijvers: Arnothemaster en -WVD-.